مادر عزیزم تولدت مبارک

 

روبان قرمزش را باز کرد

 

            جعبه را همچون بچه ای با شوق در دست گرفت

 

     بی تاب بود بداند درون جعبه چیست

 

در جعبه را به آرامی کنار گذاشت

 

         صدایی از درون جعبه به گوش میرسید

 

         ساکت ماندم تا مادر صدا را گوش دهد  : ((( تیک ،تاک، تیک ،تاک )))

 

               گفت : چیست ؟          گفتم : زمان

 

               گفت : بهر چه ؟         گفتم :بقای عمرت

 

                            گفت : از کجا ؟         گفتم : سهم عمرم

 

متحیر نگاه می کرد . . .

 

گفتم : آری مادر . از خدای خود طلب عمر خود را کردم تا به تو هدیه دهم

 

  خدا این ثانیه ها را به من داد.

 

  این ثانیه ها ارزانی وجود پاکت مادر

مادر عزیزمان تولدت مبارک

امیــــروبانـــو88



نظرات شما عزیزان:

نفس هستی
ساعت9:25---20 مرداد 1392


زوج طلایی
ساعت8:47---20 مرداد 1392
از متن بسیار بسیار زیبای شما لذت بردیم
الحق که این متن موی بدن را سیخ می کند
در پناه حق صحیح و سالم باشید.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: "خاطـــرات" ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 20 / 5 / 1392برچسب:, | 1:0 قبل از ظهر | نویسنده : امیـــروبانـــو88 |

.: Weblog Themes By RoozGozar.com :.

  • قالب وبلاگ
  • اس ام اس
  • گالری عکس